törlejj..

Idag känner jag mig riktigt lejj..
Vill att nåt heelt oväntat ska hända..
Nåt spännande, roligt, överraskade å skit bra..
Typ att det kommer ett helt busslass med röda rososr till mig
eller att alla ens vänner kommer å vi drar på världens äventyr bort nånstans, eller att nån som amn itne träffat på jätte länge hör av sig..

Nåt bara nåt kan väl hända..

suck, jag vet ju att det kommer inte hända ett skit hur mycket jag än önskar att det skullle..
Får väl sitta här då..




Inte en chans att jag ska fara dit igen för att träffa dig.
Finns inga makter i världen. Slöseri på tid, energi och pengar.
Har bättre saker för mig här hemma...


Blev lite sur att det ska vara disco å så på hörnet oxå nu i helgen.
Både på Nordica och Hörnet.
Vart ska man gå då?
Vart kommer allt folk vara?
Jobbigt..!


Har hittat examenskläder.Känns bra..


Det är skit jobbigt tycker jag att inte ha några pengar. Även om jag kommer vara megaballe lejj på mitt jobb i sommar så kommer det vara jätte skönt att ha lite mer pengar..




Jag vill att turen ska vara på min sida nu..



Senare ikväll ska jag ringa runt å bjuda folk på till min examensmiddag. Det är lite gruvsamt.


Hoppas att lördagen blir en lyckad kväll..


Jaja, vi hörs senare.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback