ske ma ell ske ma dääns?

Det var skönt att sova ut i mårse. Vaknade med att grannen började spika å att alla ungar skrek mekunde inte riktigt bli arg..fick sova ändå.
Sen har jag vare i stugan å gått lång promenix med Jenny å nu e man hemma för att göra sig i ordning inför kvällen.
Dääns i Aspåsnäse. Fast ajg ska vara chaffis men blir nog roligt ändå.
Dansa är alltid kul om det är med en som kan dansa lite gran vill säga.

Hoppas att dom inte blir för fulla bara grabbarna grus.
Killar blir så jävla jobbig..

Undra om det är några hunkar där ikväll det är roligt me dlite okänd folk.
För man ser ju samma samma här i ström när man är ut.

Min nöd plan om det är väldigt tråkigt å konstiga folk är att sova i bilen.
Eftersom jag ska upp typ klockan 7 i måra kan det behövas lite sömn.
Oh, lordi kan bli smått tufft i måra men ähh, jag e ung å dum..


Nää nu ska jag fixa mig lite.
Ha de!




Ske ma ell ske ma dääns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback