Pistvakt..

Sprang som en tok på gymmet idag.
Faan va skönt de var.
Svettas fortfarande. Å nu har jag blivit hungrig igen oxå..
image88


I måra ske ma va snygg.
Meningen är att vi ska likna pistvakt.
får se hur det kommer gå men snygg kommer vi vara vilket fall som helst..
image89

Måste hitta en tunn orange jacka eller nåt. Fan pappa har ju hur mycket som helt eftersom han jobbat på televerket förut men ja allt e ju typ fodrat.. Kan bli smått varmt..


Just nu bakar min mamma tårta til mig. För jag fyller 19 år i morgon!
Har tjatat om det heeela dagen men kan faktiskt inte själv fatta för jag har som glömt bort det.
Å 19 e en ganska meningslös ålder tycker jag..

Jag får inte se tårtan, det är bra för då blir jag överraskad i morgon :D



Oh lordi.
Jag dör fortfarande av pinsamthet.
Fast idag var han tvungen att dra lite på smile groparna..
Ja för jag e ju tydligen jätte skojsig jag. Verkar iaf kompisarna tycka.



Åhh vill inte ha prov i morgon.. Balle!


Ses!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

åh vad duktig du har vart idag! tränat.. inte jag. jag får apballedålig samvete.. jag sitter hemma o pluggar ja. bajs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback