oh, lordi!

Ja men säg vad som inte hände igår..haha, oh lordi!
Ännu en gång har vi insett att vi har typ nada psyke och är extremt lättskrämd.
Skoja om vi skrek!
Vi tyckte inte det vara lika roligt som två andra som höll på att dö av skratt i bilen breve..

Sen lekte vi stalkers än sväng, som vanligt.. vi börjar bli riktigt bra nu :P
Sen blev det statiol och köpte lite godis. Å där hände det såklart oxå nåt..
Kommerntareran bara flyger utr deras munnar
Ehh, jag nästan dog å josse med tror ja..
När vi kom ut till bilen så skrek vi..

Sen drog vi på hörnet å kollade läget, där var det en massa clasemates som vi umgicks med.
Även en annan person var där. Som ja inte var särskilt diskret.
Jag tror aldrig nån har prata om mig sååå synligt!
Shit, vi blev ju halv skraj:P
Ja sen blev det ju även nån kommentar där oxå.
Oh, lordi!


Josses bästa

"Hahaha, såg du hans balle?"


Jag skrattade så mycket igår att jag nästan dog av andnöd...
Våran plan om att köra över postballen var oxå vääldigt briljant!
Som allt annat vi kommer på!

Efter en lång kväll kom jag äntligen hem. då var klockan 3 ungefär. klockan 5 vaknade jag av att jag frös som en galning å sen började jag spy.
Jajjemänsan, det var ju riktigt jävla kul..
Så nu är jag typ halt död. Ser ut som en blekballe.
Not nice!


Tillbaka till soffan å det varma täcket.
Sees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback