mästerdektektiven...

Klockan är nu tjugo i ett och nu orkar jag inte plugga mer inför detta balleprov som kommer gå balledåligt..
Kommer säkert var skit trött i morgon å typ försova mig å missa skiten ändå..
Dret skulle verkligen vara badluck.

När jag och Josefine pratar med varann tycker jag att vi är ganska rolig.
Ena sekunden där vi jätte fjantig sen blir vi jätte djup å sen pratar vi om ballar å sen döden å sen ja..
She is my crack!
haha.

I helgen försökte jag å josse gör en road för jennie in i deras liv..
Ehh, men tror mest vi skämde ut oss och måste numera gå med kalle anka mask ute på byn.
Får inte bli igenkänd..

Måste nog träna på att vara liiite mer diskret.
Men det vet jag är fler som måste än bara jag å josse faktiskt..
Inga namn nämda:P
hostjenniehost.


Det är roligt när folk som aldrig hejar på en helt plötsligt börjar heja.
och att dom förhoppningsvis glömt att man råkat tallat dom på rumpan för typ 100 år sedan.


När jag tänker efter har jag en history in asstouching..
Ehh, nää men jag är normal.
Jag lovar..!!
Grey´s är typ världens bästa serie..
VERKLIGEN!
Men det känns som att det är nåt som har försvunnit, nån lite gnista i det hela.
Är det att Merran å Derek typ fått varann?
Eller att Christina inte är som hon brukar..
eller vad är det..
Det är som lite annorlunda iaf, tycker jag..



Måste sova nu..
Inatt ska jag drömma om nåt trevligt.
Nåt bra och roligt.!!

Natti!



I miss all of you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback