irritationen växer..

Åhh jag bli galen ... Det är tusen saker som ska göras.. Å då menar jag faktiskt tusen..
Kommer få sitta uppe hela natten..
Mmm så måste det bli..
Eller ska man missa Grey´s.. I don´t want that!


Jaha, då måste jag hitta en annan present då.
Så väldigt ovanligt att mina idéer blir snodd..
Sökandet fortsätter.


Alla får tydligen klaga hur mycket som helst...
Visst jag lyssnar men kan ju vara trevligt om man prata om nåt annat ibland.
Eller inte alls, ledsen men jag har egna problem.
Som jag aldrig får klaga över, för då ska man tydligen tänka posetivt..
Mmm, visst fine!
Jag känner mig helt enkelt väldigt stressad och irriterad..






Vissa dagar förstår jag faktiskt varför man gör en sån sak.
Läskigt men sant.



Nää nu får jag defenitivt inte klaga mer..
Pluggning..

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback