inför balen..

Okej min balklänning e för kort..
Fan jag visste det.. Den är inte jääätte mycke för kort men ändå kort.
Skit!
Finns inte så mycket man kan göra åt det just nu. Mamma har försökt stryka den lite längre, hjälpte lite gran..
Åhh, suck. Känns som det inte kommer bli nå fint..


Jag har egentligen ingen idé hur jag kommer se ut.
Min frissa ska göra nån snygg uppsättning med en massa löshår å sminka mig i nå fina färger.
hmm, känner mig bara liiiite orolig


Jag hann med att sola idag ändå :D
Gick på drop in tiden istället. Bra bra!



Kommentar från min mamma:
-Alltså om du ska gå till nån å få pedikyr får du inte gå här i ström. Du kan få ett dåligt rykte.

Haha, tror hon tycker mina tår är fula. Men det stämmer ganska bra faktiskt..


Åhh, det är pirrigt nu faktiskt.
Tänk om håret inte blir bra, sminket ja allt!!
Å vädret får ej vara dåligt!
Shit, nervis!



Ehh, min syster karl säger att han ska ha ett plakat med sig på balen..
hmm, har försökt förklara att det inte är nu utan på självaste examen men nää tydligen så ska han ha ett nu oxå..
haha men är inte så orolig faktiskt..



Mamma vill ge Niclas nåt för att han går med mig på balen.
Hmm, vadå för att han står ut med mig.. haha..
men det tydligen inte så hon menade utan vill som bara vara snäll.
Njaa, tror inte riktigt på det.. :P 

I´m a pain in the ass..


Nu blir det sovning..

Sov gott!♥


Jag måste lära mig att kontrollera mitt humör.

Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh samma problem med klänningen som jag ser ja :S

2007-05-23 @ 15:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback