haha, som vanligt..

Altlså timeingen för mig är helt otrolig.
Kommer som vanligt när man är som fulast.
Varför kör han inte bara över mig!!!??

Just nu är det inte mycket som är på min sida..

Your new name is Stoneface!



Har promenixat en långis idag med madde.
Är extremt härligt väder ute. Vill aldrig gå in..
Sen var jag å sola. Men som vanligt blir jag brun (röd) på de mest udda ställena.
I am not normal.



Längtar tills i morgon eftermiddag. För då kommer Josefine å då ska vi hitta på nåt.
Nån fler som vill haka på?
Har haft så tråkigt idag så jag måste göra nåt lite busigt. Eller bara göra nånting..





Det kommer aldrig funka...
Måste lägga av nu..



Nu ska jag ta det lite lugnt.
Sen blir det sängen..

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback