blinddate?:S

Hittade balskorna idag. Dom var jätte fina!
Men inte som jag ville egentlgien, för jag vill inte ha med öppen tå.. Men det fanns inga andra.
Men jag är nöjd:D
Hittade tyvärr inga smycken, inte i den färg jag skulle ha så nu måste jag omstrukturera med min designer Carina vad jag ska köpa..
Men det löser sig nog:D


Jag blev just förfrågad om jag ville på blinddate..
Hmm, det är väl skrämmande om något.
Sen så känner jag inte ens personen som frågade åt kompisen...
Vet som ingenting om nån..
Känns läskigt, sa att jag skulle tänka på saken..
Måste höra om det är nån som har nån insideinfo om nån..



Jag är så långt bort från kärlek som man kan tänkas komma.
Öken..
Ganska skönt egentligen, men vääldigt tråkigt!

Men jag e ju så feg...



undra vad Jennie, alex å resten av gänget gör just nu..
tar en drink i solen kanske.
Vet inte riktigt vad det är för tidsskillnad men solen är säkert framme ändå..
Lyllos!



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback