Bjennsafari..

Ja det går ju för jävla bra när jag å Josse ska på bjennsafari..
Haha oh lordi.!

Först så var vi å raggade med Jennie, såg några ballar, postballen blandannat.
Jag blev ungefär jätte mega tokig!
Sen så skulle Jennie fara å fixa till färgen på håret.
Å då tänkte jag å josse att vi var på bjennsafari..

Men först måste vi ju köpa fika.
Ofcourse!
Japps, då går vi mot övergångstället men väntar eftersom det kommer en bil.
Helt ovetades står vi där å ser säkert mongo ut.
När vi inser att det är postballen å hans friends som kör förbi..
Jaa, vi dog nästan!
Jag börjar smått skrika å hoppa. Inte världens bästa drag men men.
Ja men sen så ska dom ju oxå in på konsum exakt som vi..
Mmm, vi dog ännu mer.
Jag trodde inte jag skulle klara mig.
Fick en mildrande hjärtinfarkt.
Vi går in å ska handla å helt plötsligt så vet vi inte längre vad vi ska handla..
Ehh,vindruvor, ja bra..
Nää, ehh, nötter..
Nää, va..
Jaa, morätter..
Va??! Nejje!!
Ja men vi var ju tvungen att skynda oss eftersom postballen oxå gick..
Ja så det blev en liten låda med jordgubbar..
Ja det var de enda vi köpte.
Men så hamna vi bakom honom i kön.
Å jävlar du, killen har a nice ass..
Ja å som vanligt kan vi ju inte vara lixom helt normal så vi börjar väl å skratta å se allmänt konstig ut.
Speciellt jag som snurrade på snöret på tröjan helt crazy å stirrade på hans rumpa..
Ehh, megamupp!!
Men jaja, spela roll..
Skulle tror att han knappt märkte oss..
Som vanligt..

Ja men iaf.
Sen så for vi mot backe för att se bjenn så klart!
Då börjar bilen hoppa väldigt konstigt.
hmm, vi måste ju kolla upp.
Inspektörerna inspekterar.
Ja å då höll ju framhjule på att lossna..
Ehh, ja men va bra..
Tänk om vi hade dött??!!!
Ähh, men fixar-josse vettu kirrade de där på nollsekunder typ.
Sen var de ju bara att inte tänka på att vi kan ha dött å fortsätta färden mot bjennan.

Mmm, men det gick ju oxå bra.
Vi hitta nån fin skogsbilväg, tyckte vi.
Ibörjan iaf.
Men desto längre in vi kom desto lerigare blev det..
Joo men visst skit bra.
Då försökte vi vände, gick inge vidars, fastnade typ.
Det ända vi kunde göra vara att köra framåt å hoppas på nån vändplan av nå slag.
Ja men då se vi en bil helt plötlist.
Hmm, vi fattar inte ett smack.
Å sen helt plöstligt ser vi en gubbe. Ehh jajjemänsan.
Han såg ungefär lika chokad ut som vi.
Men det fanns en vändplats å vi lyckades vända utan att han behövde dra upp oss med traktorn...
Jajjemänsan, gick ju förjävla fint e danne..
Jag hejade å såg så glad ut så!!

Men som ni nog förstår så såg vi ingen björn men orrspel..
Vi lärde oss lite mer om blommor å bin :P


Ja men bättre lycka nästan gång säger vi till oss själva å då ska vi inte fara in den vägen iaf!




"Take me home country road"

"De e nån som e dö danen"

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

It was very very very fun fun fun! Vårt första möte med postballen. And shit, vilket ass! Loooordi. We want to see more! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback