wohoo, wihoo..

Idag har jag hittat en balklänning. Var väl inte världens snyggaste men detta var som sista chansen att hitta en. så det blev som den.
Enkel, vinröd.. Den var inte så nice på galjen, men som tur va bättre när den kom på.
Men min plan är att har fint halsband å ett jävla stort hår.. Så jag sticker ut på det viset iställe.
Hoppas det blir bra..
Men har ju som ett problem kvar.
Kavaljer!!
Vem ska jag gå med??
Å jag som är så feg för att fråga nån..
Balle oxå, hur ska de här gå..
Ja men på nåt vis måste det lösa sig..

Josse, våran plan måste ju funka. Annars e vi körd..



Igår var jag i stugan alldeles själv.
Blev så less på mina föräldrar så jag for dit.
Kollade film, John Tucker must die. Tyckte den var jätte bra.. Älskar sånna där filmer.
 Jag lagade mat, kollade på månskenet å den vackra himlen, terrade josse lite, sen somna jag å drömde massa konstiga saker.
Ja men det var en lugn å bra kväll. 


Tankarna vandrade sig bort dit dom inte borde.
Som vanligt.






Jag är egentligen trött..
Men jag vill hitta på nåågot busigt!!
NU!!








when are you going to realise?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback