I hope..

Hoppas skotern e klar snart!! Så jag å Josse kan köra gärnet i måra!  I hope..
Hoppas att det blir sol i morgon oxå.. Åhh det skulle vara heeelt underbart.. I hope.. Please!

Idag har jag varit med Josefine och Johanna. Vi har haft jätte trevligt.
Vare på dollar, jaga killar, äte mat och godis.. haha..
Det var jätte mycke folk på byn som jag inte kände igen. Var ju ganska ovanligt...



Jag skulle vilja veta hur min framtid ser ut. Vad som kommer hända. Kommer det verkligen gå framåt för mig.
Just nu är jag väldigt förvirrad. Jag vet ingenting, ingenting.... Suck!

Jag vill ändra mycke, väldig mycke. 
Men det känns som att det aldrig kommer gå.. Never ever!!



Att vara snygg e ju tydligen allt....
 


Uscha, måste borsta tänderna tror ja..
Jäkla vitlöken vettu...

Hej hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback