hmm, hur gammal e jag nu igen?

Mmm jag har typ nada energi just nu.. Funderar på att aldrig blir mamma faktiskt..
Ska vara barnvakt ikväll, tror ja.. Det var iaf meningen så.. Men ja det kan bli ändrade planer. Nää, faan heller. Jag kom ju hit för de.. Ballar!!

Igår var det väldigt många åldrar på mig. Jag var 20, 22 och 23 sen så är jag ju 18.. ja men det funkade ju. Haha,vilken jäkla kväll alltså.
Jag å syster var ut. Vi skulle planka in mig då på Mark Twain. Där måste man vara 23 år för att komma in. Mmm, good luck tänkte vi..Jag hatar att försöka komma in nånstans jag egentligen inte kan. Blir så jävla nervös.
Meen de gick ju super bra. Eftersom det inte stog några vakter där när vi kom. Jippi!!
Då var det inte så mycket folk.. Men senare kom det lite mer. Trodde det BARA skulle vara typ 45 taggare där men jag hade lite fel. Var ganska mycke yngre ändå.
Men herregud vilka psyko människor det finns. Å alla jävlar var på mig å Sandra..
Haha, jag trodde aldrig jag skulle sluta skratta.
Det en jätttttte gammal gubbe på mig.
Typ 55 plus..
Shit, blev halv skraj då..
Han trodde jag var 22, mm som att det var rätt ålder för honom... Hjälp!!

Ja droppen för siss å mig var när vi typ var omringad av psykon på dansgolvet. Joo det är säkert. Vi vända på oss för att blir fri den ena ja men hej då stog de andra mongon där.. Haha, då sprang vi där i från.
Haha, men som sagt jag kunde inte sluta skratta.

När vi kom ut var det några som undra vart Mcdonalds var, ja det var väl inget fel med det. Men när dom undra om det fanns hamburgare där började vi undra om det var något allvarligt fel.. haha..

Jaja, det var iaf min å syster kväll...



Lovet är slut nu typ. suck.
Vart tog de här lovet vägen då??
BALLE!!






Jag vaknar med dessa tankar.
Jag somnar med dessa tankar.
Jag tänker på det hela dagarna.
Det tär i min själ.
Det tär i mitt hjärta.
Samma eviga känsla.
Samma eviga problem.



Det måste få ett slut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback