Dagar att minnas...

..Är..
21/3 -07 då tog jag körkortet. Är extremt lycklig över det..Freedom here you are!!

Denna helg som varit helt underbar. Vare med Josefine och hennes familj i Österåsen.
Vi har kört skoter, äte massa goomat å bara njute av solen. Idag har man fått lite färg oxå, lovely!
Jag fick en låt tillägnad till mig oxå.
-susanna susanna det här är en friaresvals,... nåt sånt gick den. haha, vi skratta så tårarna spruta å vi nästsn kissade på oss.

UF mässan, som vi gruvade oss mycke för men som var rätt rolig ändå.
Det blev roligare när jag å Josse kolla och pratade om ballar hela tiden..haha!!!

..Kommentarer och ord..
J: De kanske finns nå ballar här..
S: Haha,fnitter fnitter,, åhh balllar, vart??
M: Haha vad är det med dig då??
S: Nää men jag blev alldeles till mig..
M: öhh, varför då?
S: För att Josse sa balle.. haha..
HAHAHA de va roligt det!!


Åhh, va skojsigt!!
Skojsigt är ett ord som man måste börja använda..

SusanneBanan
Haha, carina kom på ett nytt namn på mig :D


Kan du vara lite mer romantiskt..!
Vadå, jag har ju bädda sängen.. De e väl romatiskt de!!
En skojsig diskution..


Åhh, jag har svettningar som att jag skulle ha haft PMS!
Hahahahahaa!!!



Just nu kommer jag inte på mera.
Men i mitt liv sägs det ganska mycket skojsiga saker!!
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback