blast from the past..

Idag var jag & mamma å hämtade Benny i stan.
Han har opererat magen å gick på knark så han fick inte köra..

Så vi travade in vi på sjukan å tog hissen till benny, jag visste ju exakt vart vi skulle. Verkade som det låg i mitt undermedvetna.
Vi kom fram till nån dörr, ringde på nån klocka så kom personalen.
Först kom en tant/kvinna och undrade vem vi sökte. Hon gick å skulle kolla upp.
Men sen kom det en kille å fråga om personen vi sökte var liten eller stor.
Stor, svarade jag ganska snabbt :P
Hmm, men då började jag tänka efter lite. Det var som att jag kände igen den där killen lite gran.
Aaaa, sen slog det mig som en blixt från klar himmel, att det där var ju killen jag "raggade" på när jag på uppvak efter en operation på knät för ett par år sedan. Haha!! sa typ att han var snygg eller fin eller nåt sånt..
Jag mindes egentligen inte hur han såg ut innan, bara att han var lite rödhårig.
Men jag kände ändå igen han typ på engång nu, haha.. OMG! Det var lite pinsamt.
Speciellt när jag knappt kunde hålla mig för skratt när jag kom på vem det var å typ tittade på han med en konstigt flin hela tiden. Haha, vilken pucko man är. Skämma ut sig en gång till.. 
Sen när vi gick ut sa jag till mamma
- åhh, mamma såg du vem det var??
-haha, ja de var väl den killen du ville ha..

Så mamma kände oxå igen honom..

Åhh,han var så trevlig.
Är nog lite kär nu.

My blast from the past


Sen när mamma skulle hämta bilen så stog jag å Benny inne å väntade så fråga han
- Susanne, har det blött igenom?
-AAAA, åhh va äcklig.. Jag spyr.. Jaa,de har det..

Plåsterlappensgrejen var ju fylld med blod.. Uscha!!

-Ojdå, kanske måste gå tillbaka så dom får byta..
-Jaa, gå. Fort innan du förblöder. (jag var väl lite utav en dramaqueen)


Jaa men det var min eftermiddag.
Förmiddan vill jag inte ens ta upp. Då var jag mest bara irriterad å lessen så de var ingen intressant!!


Ha en fortsatt bra kväll!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback