Today..

Idag har det hänt väääldigt mycke.. eller njaa..

Klev på en glasbit.. Det var skönt. I lördagskväll/natt tappade jag ju en glas skål alldeles vid alla skor vilket ledde till att en liten glasbit hade hittat sig till mina ballerina såklart. Mm, det gjorde lite ont och blodet rann..eller droppade kanske :P Men ont har jag..

Vaccinerades idag. Gjorde inte så ont och fick ingen mystisk reaktion heller. Smått besviken. Men även där så rann blodet. Så gott folk ni kan tycka lite synd om mig ändå :P

Hmm ,åt mer..
Joo nu när jag skulle hämta mamma så hade jag parkerat å satt snällt å vänta.. Men sen så flyttade sig bilen framför å jag tänkte köra fram lite.I förhoppning att möjligtvis se nån å att jag skulle se helt underbart oberörd ut.. Men från ingenstans kommer det en bil å kör till min plats å ut hoppar två poliser å bara börjar stoppa folk å ta alkoblås å allt vad dom nu gör.. Jag blev livrädd.. Mamma kom å jag vill ju ehh inte vara kvar.. Inte för att jag är onykter men ändå.. Jag trodde absolut att Herr polis även kallad Svanberg skulle stoppa mig.. Men nädå, han lixom kollade lite på mig å ja sen bara över mig.. Jag såg väl väldigt ja, snäll å trovärdig ut.. :D  


För typ 15 minuter sedan blev huset sålt..Mm, fick lite tårar i ögonen. Mest för att det känns inte som att jag har nåt hem längre. För jag vill inte flytta med till stugan. Så det känns sååå konstigt bara..Vet varken ut eller in..
Vart ska jag bo??


Snart är det midsommar.. Hoppas verkligen det blir en bra kväll. Det SKA blir en bra kväll.
Vi ska vara fulla,roliga å helt underbara!!


Åhh, jag måste städa bilen nu.. Det är inge kul.. Men det måste göras. plus att det står på dagens "att göra-lista" .


Jaa, men han verkar ju vara jävligt nöjd.
Han sa sluta.. Nu har jag slutat!
End of story I guess..


Nää nu ska jag ta tag i my car.. 

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback