this weekend..

Hmm, ja vart ska man börja.
Sammanfattningen på denna köpmannahelg är..
Rolig, solig, konstig, snabb, förvirrande och lovely. 


Själva marknaden på dagen var ju kass och Jessica Andersson oxå.
Ingen hit för mig..
Men kvällarna var bra ;)
Var oxå dom som gjorde mig förvirrad.

Fredagen for jag å josse 100.000 varv runt byn och försökte lokalisera en viss person som såg oss men som vi inte såg. Det var lite creepy :P
Å sen så ja for vi ett par varv till å till å me hejade lite gran. Pinsamt!!
Men många sms blev det..

Lördagen Så blev det marknad å sen grillning med Josse, jag, Lisa, Tobbe och Alex. Sen kom det lite fler people oxå :D..
Senare blev det kajen å lite annat å till sist Nordica..
Mm, där var det kul. Jag hade en släng av vrångsjukan den här dagen/kvällen vilket gjorde det lite, hmm ja vrångare.. Men jag hade mina orsaker.. Eller ja lite iaf..
Postballen var där eller som han nu kallas Mr  Stoneface.. haha vet inte va han tyckte om det namnet. Men full var han å ja sa itne så värst mycke.. Haha, mer än det var jag å josse som var surisar. Helt tvärtom tyckte vi!:P

Men det fanns ju några höjdpunkter på kvällen.

Som när Stoneface och Ufo:t satt på vägkanten å väntade på oss.
När vi berätta för Sportballen att han heter sportballen.
När sportballen ville att vi skulle klämma på hans rumpa - fast vänta jag måste spänna skinkorna först, haha..
När jag å josse fick en idiot att fumla bort sig i det han själv sa å fick han genom det att erkänna att han verkligen är dum i huvet.. haha, vilken blick han fick.. Idiot!! 

Hmm, ja sen är det nog en massa massa annt oxå..



Nu har studentveckan börjat och jag mår jätte dåligt.
Har mega ont i magen. För mina extremt dåliga betyg, att jag måste skiljas från mina vänner, att jag måste börja ett nytt liv, att just nu känns inget som det ska..
Ångest, ångest, ångest..
Tårar, tårar, tårar....




Måste gå nu.
Brudarna är här..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback