This is the end!

Har tråkigt, tråkigt, tråkigt.
Är ensam, ensam,ensam.
Är arg, arg,arg.

Att vara ensam är fan de värsta som finns.
Jag orkar inte med mig själv å alla 1000 tankar som bara flyger omkring å förstör.
Får jätte ont i magen å bara vill bort, bort, bort..


Jag fattar inte ett skit..

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....
Vill bara skrika rätt ut..


Sluta lek med folks känslor..
Gör ett beslut å håll dig efter det...

Vad fan är problemet??!

Mm, men lek machoman då..



No more little Miss Sunshine..


Kommer nog inte kunna sova inatt heller.
Två-tre nätter  nu har varit heelt värdelösa.
Bara drömt massa konstigt, vaknat å vare tvungen att tänka till å kolla om det var en dröm eller om det verkligen hänt..
Can´t do this anymore...

This is the end!



Ska väl  ta på mig pyjamasen nu tror jag..
Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback