suuuun..

Jag har pajat mina solbrillor :(
Är väldigt sur över det.
Var het å tokig, skulle skynda mig att följa efter nån, satte mig på sätet i bilen å krasch så gick dom sönder.
Men hello, vem är så dum att man lägger dom där??! :P
Balle oxå..!

Är helt slut i kroppen. Har vare å tränat, gjorde personligt rekord :D


Jag måste sluta terrorisera folk.
För jag ringer runt å är pain in the ass hela dagen lång..
Kanske jag ska vänta nu tills dom vill mig nåt, haha..
Typ ingen vill vara med mig heller men jag intalar mig själv att det är för jag är alldeles för poppis så ingen vågar höra av sig, haha.. Japp jag är en knäppis:P



Hmm, men seriöst min bil behöver städas:P


Later!

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Så typiskt dej.. =) krasa sönder brixen, not good! och jag kan ju bara gissa vem du followed.. ;) jag ringer dej efter jag duschat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback