money..!!

Gick bra att jobba idag. Var världens bästaste arbetskamarater idag.. Haha, fy tusan vad vi skrattar.
Lika knäpp som jag e dom.. :P
Var tillåme en anhörig till en av patienterna som sa att jag var snygg..
Satt inte långt inne för inte han inte :P
Inte varje dag man blir uppraggad på mitt jobb direkt haha...

Klev upp i en normal tid oxå fast jag började halv ett.
Stutsade upp typ vid 8 sen for jag ut å sprang en sväng.
Gick väl ingen vidars bra men tog iaf inte jordens längsta sovmorgon...

Men alltså nu måste jag sluta drömma så konstigt.
Är smått jobbigt.
Handlar om samma person all the time.
Skärpning!


Kollade nyss lite på en dokumentär som handlar om extremt överviktiga männiksor.
En killle vägde 349 kg.
Hello, skoja inte att det är mycket.
Han kunde inte gå, kan knappt andas för fettet ligger för hårt mot bröstet, kunde inte göra ett skit.
Nu hade han legat på de där sjukhuset för feta i 4 år. Har inte gått ner ett enda kilo.
Men vadå, vad är det för reab. då?
Han väljer just nu mellan leva eller ..
 Men man kunde tydligen fuska hur mycket som helst om man ville.
Hmm, inte smart plan tycker jag..


Jag å Josse har så mycket planer nu så det är helt sjukt:P
Först vad det blir i helgen.
Sen dunder..
Till sist fäviken..
Som vanligt har vi mega bra planer som faktiskt dom här gångerna måååste utföras.
vi är ju kung vi!


Nää nu blir det nog sängen.
Så jag kan komma upp ien bra tid i morgon med. Fast jag är ledig.
Då ska nog jag å Agnes hitta på nåt busigt..
:D

God Natt!



Jag vill ha pengar!!!





Hmm, ett sista försök tomorrow.?
Maybe, maybe not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback