Midsommar!

Midsommarsaftonen var kul. Tog en del oväntade vändningar för de flesta i gänget men bra var den.
Planerna var i början rätt suddig..
Men först så drog jag å Josse en sväng till Bunäse å ja tjoade lite sen vidare till Brattbäcken.
vi körde som nå tokar.. eller Josse körde som en tok.. haha, å vi poppade the music gärnet!!

Även denna kväll fick jag en krigsskada.. haha, slår aldrig fel.
"köttsår" på fingret från champangekorken, haha..
Smidig, yes I am!

Om nån har en handbok på hur killar tänker å varför dom gör som dom gör.
Please let me know.



Är bara ett nummer nu..


Jag dansade med många som var lång igår, för nu har jag ont in my neck..
haha, lite surt att vara kort.
Attdansa är verkligen kul..
Josse, mer dännsing må ma på..


Haha, idag när jag å josse skulle hämta min bil som hade stått på logen över natten. så var den alldeles vitfläckig av nåt.
Över hela huven, nån vit äcklig smörja,, ehh okej.. Vi kom fram till att det var hudkräm.
Men hello, vilka puckon det finns..
Men min huv var redan inte ren.
Grabbarna i bunäse var väääldigt skojsig å smetade in den med öl å ja allt vad de nu va..
haha, plus att det är massa spillt inuti den oxå.
Tror dom ska få straffarbete å städa den faktiskt..


Ikväll har det inte hänt  så mycket.
Kollade film, åt godis å otbågar å bara myste..
Såg, Step Up. Den var bra!!
Åhh, sådär.. jaa bra..
Blev lite in love..
Ja å snart blir det nog sängen..


Blir väldigt besviken å arg..
Mycket arg!
Ähh, slöseri med tid å energi..


Jaja, to the bed now..
Natti Natti..


Pics från midsommar kommer att komma på Josefines bilddagbok
josefinalina.bildagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback