jajjemänsan..

Söndag today. En jobbig dag. Men fint ute å då känns det lite bättre.
Har gått ganska fort idag.
Gick upp typ runt halv 12 åt lite, fixade mig. Cyklade på jobbet till halv 1. For hem 5. Duschade, for till brorsan å tjejen som hade bjudit mig å familjen på middag :)
Är väääldigt mätt nu.. Slevade i mig maten som vanligt..

Ringde Josse idag med på jobbet. På min rast jag inte har.. Var bara tvungen.. vi hinner gå igenom så mycket på kort tid. Jag blev helt klart klarare i skallen :P

Igår var vi till Hoting på dans. Vi ville egentligen dricka som resten av gänget men hittade ingen chaffis så det blev nyktert.
Funkade det med..
Att dansa är mega roligt. Men jag dansade bara två danser. Om dansen men Jennie räknas:P.
Den andra dansen var med en lärare på skolan, haha.. mm really fun.
Jag får alla guldklimparna :P

Mmm, fick även denna gång ett mysko sms.. Hello, vad menar du??! Jag är fan inte tankeläsare. Även om jag i detta fall önska att jag vore det.
Dubblabudskap var ordet!!!
Ähh, jag börjar bli lite lejj på det här.. Helt ärligt..



hmm, ska jag. ska jag inte..
Vill jag veta...
Samtidigt som jag vill så kanske hon säger nåt som jag inte vill höra.. Nåt som jag tycker är helt fel..
Fast ähh, vad har jag att förlora.. Behöver ju inte föja "råden" om jag inte vill..



Nää nu ska jag terrosrisera lite folk.
Måste ju göra nånting när det är så fint ute..
Sitte inne, inte en chans...

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback