cozy..

Idag har jag å Agnes sett filmen "Allt om min buske"..
Den var kass, tyckte vi!!
Var inte särskilt rolig å hade mysko handling, bara extremt konstig helt enkelt.

Har svullat alldeldes för mycket idag.
Ätit kebabtallrik,som inte var särkilt god. Hade mest dåligt samvete.
Men tårtan som var till efterrätt var mumsig :D


Nu vet jag, nu vet jag på allvar.
Men om jag bara kunde förstå..
Ähh..
Men ärligt, så gör det lite ont..



Även om det är trist när det regnar så är det skönt oxå.
Å det blir lite mysig stämmning dessutom.
Men det får inte regna till helgen iaf inte fredag kväll för då har jag å Josse stora planer.
Som vi inte kommit på än men ändå :P




AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag vill bara skrika rakt ut!!



Jag har blivit förskyld..
Not funny!


Nää nu ska jag prata med soulmajt´n..


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback