cirkus..

Sov extremt dåligt inatt... Vaknade flera gånger, drömde om massa sms å vakan å var tvungen å kolla om jag verkligen hade skickat eller om det bara var en dröm. Thank you God att det var en dröm..

Så det gick bra ändå att gå upp i mårse å pallra sig till jobbet..
Har sagt det förut å säger det igen.
I hate my job!
Men vid typ 9 fikat blev jag väldigt trött men sova på jobbet är väl ingen hit direkt..

Alltså i morgon kommer bli världens tråkigaste kväll.
It´s true.
Jag slutar 10  å då e ju ingen hemma här.
Alla andra e i stugan å jag kommer sitta här i mörkret å ja inte vet jag.. kolla tv..
Guuu så roligt!
Ähh, jag får väl typ fundera ut livets mening eller nåt..
eller bara sova helt enkelt :P..



Jag är inte feg!!
Hur tuff är du själv egentligen :P
Jag kommer få en hjärtinfarkt eller nåt av de här..

Mat-time snart.
Pappa har gjort blåbärspannkaka :D
Väldigt gott faktiskt..

Ses!
Puss



Det är cirkus på byn ikväll..
Ska vi gå? ;D

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Bjud han! :P haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback