really much!!

Igår va man ju till stan.Var en väldigt bra dag.
Alla hittade nånting, jag med för ovanlighetensskull.
Men jag är fortfarande liiiite ovan med skorna men det kommer nog bli bra=P
Jag litar på Josse och Sofie, my girls

Idag var ju en rätt så rolig dag, hmm låt mig tänka vad vi gjort...........
Åkt bil?!
det ända roliga jag kan komma på=D

Men det roligaste var ju faktistk när Karin inte fick igång sin bil eller runkbunk tror ja hon kallade det.
Men med ett par startkablar å supermega talang fixade Sofie å Karin de där.. Good work!

Jag känner mig extremt läskig i kroppen. För jag har tagit av pappas knark..
Han var till läkarn idag å fick hostmedicin och typ astmaspray fast inte mot den astman..
jaja iaf så tog jag av sprayen å nu skakar mina händer å jage lite snurrig i bollen, hahaha lite kul faktiskt. Sålänge det hjälper så!!

Tomorrow ska jag å Josse köra runt på my brother and his friend.. Förhoppningsvis blir dom inte lika full som förra gången. Så dom kan hitta sig nå pök..förmodligen inte. men hoppas kan man.


Snart ska min Madde komma hit å hälsa på. Var en evighet sen tror ja.. vi ska kolla lite hur det blir med våran luffartrip oxå. ska bli såå jävla kul!!

nää nu måste jag hitta en karta.


See you.!



Jag tycker verkligen om mina vänner.
Ni finns alltid där för mig och det känns tryggt!
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback