mixed feelings

Jag talade om som det var.
Varför jag egentligen inte ville.
Men då var det typ jag som fick skäll.
Hur  kan det komma sig.??!!
Alltid, alltid JAG...
Utmattande!





Idag var det meningen att jag skulle träna men det blev tårta iställe.
Lite fel riktning kan man säga. Men Agnes fyller ju år :P
   



Fick dåligt samvete
Jävla tårta!

Ska nog ringa madde sen å höra om hon vill gå en sväng...





Sofie, du måste komma in på msn snart..
Måste ha anteckningarna!!
Panicattack :P






Jag är en hemsk människa
Nu får det vara slut på det






Är jag smått irriterad på lärare?
JA!!!!!
Varför ska dom vara så argsinta..
Det kommer bli att jag inte kommer få fredagar ledigt.
Och när man frågar hur det gått, om det skulle funka.
Fräser dom bara åt en.
Att dom redan fått "order" att inte ändra...
Jaaa men säg det då. Gå inte runt å låtsas som ingenting!!!!!
Åhh blir tokig..
Inte första gången vissa krånglar.
Förtroendet är borta.
GONE!!



Flurig..



Jag vill göra om min blogg.
Men geniet själv vet ju såklart hur man gör..
Nää!!
suck!






Snart är det Alla<3-ans dag.
Denna hysteri..
Visst det är mysigt och romantiskt.
Men vem ska jag få blommor och choklad av då?!



Ibland får jag till det
men oftast inte






Over and out!


// $


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback