host host..

Idag har man varit hemma. Hostan håller på att ta över mig tror jag.
Men det blev inte så tråkigt som jag trodde för jag fick ett jävligt trevligt sällskap. Josse och Sofie kom en sväng å livade upp det hela.
Vi diskuterade väldigt mycke om WWW och kom fram till en massa bra saker. Beställde tillåme stuga. Sofie börjar bli jäkligt haj på att ringa runt nu ;).
Längtar som faan. Vi kommer rocka!!

Det strular alltid för oss i början. Men på nåt vis får vi alltid till det

Måste hitta nya täckisar. Dom jag ville ha kostar 2.395 kr. Njaaee det känns som det var liite för mycke pengar.. Jaja man klarar sig nog med några andra. Måste bara hitta det först.

Nää nu ska jag göra nåt.
Ha de bra!
Puss!






                                                                                                           Jag vill vara nöjd med detta. Men kan inte. 
                                                                                                            För när jag tittar och ser vad  det är jag ska 
                                                                                                                vara nöjd med ,kan jag helt enkelt inte.


                                                                                                                    Äckligt, Förnärmande, Avvisande



    That´s the truth and nothing but the truth




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback