2007 here I come..

Nyår i borga, that was fun I tell you.
Pulkåkning i kjol och högklackat, kallrök , champangeregn och smygande pyjamas tomtar. Haha åhh yes!!
Även om vi tjejer blev lite arg då och då så hade vi jävligt kul.
Vi åt, drack och smällde raketer, spelade snuskspel och skrattade som nå tokar.

" det som händer i borga, stannar i borga"


Josse å jag gick runt å sa vackra ord hela helgen...
blöuplböupl Fin K.......
hahaha ingen fattade, men huvudsaken är att vi gör!


Ja undra vad man gör nästa nyår... Nåt kul förhoppningsvis..

"vi ska ta studenten, ja vi ska ta studenten"

Jajjemänsan snart händer det!!!

Nää nu ska jag kika på Sex and the City!

Pussis.

Josse, du är min högra hand. Den som håller mig stark.


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

=) tihi. you are cute!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback