suck..

Jag blir inte särskilt förvånad. Jag hittade ingen klänning. :'(
Men Josse hittade, den var jätte fin =D.
Hon var vacker som få i den!  Allt passar en skönhet =)!
 

 Hmm ska jag se Så ska det låta eller Let´s dance.. Flippar väl emellan...


Hur kan det komma sig att det inte finns en jävla snygg kille i hela stan. Nån var väl liite söt, men inte mer!
Jag å Josse blev ju lite sur nästan.. iaf jag...


Mamma fyller år idag! Så då åt vi fin middag i stan å firade lite..
Pappa - E de bare jeg eller luktane fjös här?
Josse - Joo de lukta fjös..
Haha, vi hade djupa diskutioner vi.. Byboan vettu..



Jag måste hålla tillbaka tårarna.
Men jag blir verkligen ledsen.
Det är pinsamt, hemskt.
Det ska vara vackert, å sensuellt.
Det är verkligen tvärtom.
Inget passar ett odjur.



Tuttar e inge bra!!!



Hej då!



Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Det där med klänningen kommer. Det skulle ju komma in med nya klänningar, och du har ju hemsidan. Så det kommer..

Byborna is the shit! haha..

Du är söt. Tack för en jättebra dag!

Postat av: Jennie ;)

lätt så ska det låta :)

2007-02-23 @ 22:02:04
URL: http://jenniesaarinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback