Kan inte sluta...

En klockren tajming
Sveaskog å Gangster skinhead, smsbombning at the same time.. haha..
Vilehelmina memories...


You'll never see me again
So no one's gonna cry for you
You'll never see me again
No matter what you do

men jag å josse kom på att det kanske ska vara tvärtom...

I´ll never see you again
So no one´s gonna cry for me
I´ll never see you again
No matter what I do 

haha, nice remix...




Put your hands up for detroit
a lovly city!!


Oh, how I love to be around this particular place I found!!


Woowhoo, yeewhoo
Woowhoo, yeewhoo
Woowhoo, yeewhoo
Woowhoo, yeewhoo





fredag natt
-Faan jag har aldrig varit så här full nångång!!
lördag morgon
-Faan jag har aldrig varit så här bakis nångång!!
hahahaha!!



Jag säger bara det.....
STOCKHOLMARE!!
-Vadå som att inte jag har försökt ligga med dig då?
försökte t.o.m i baren.
Hahahaha!!!


Söndag/bakisdagen
-Är det nån som har en cider man får köpa??
Whaaat, vad säger han!! Spysjuk!



Alltså vi kan inte sluta prata om detta!





Alla <3:ans dag  tomorrow.
Kom på det att jag har det jävla mycke bättre.
Varför ha en valantine när man kan ha flera, yeah!!
Love!

Imorgon ska vi klä oss i rött.








Jag kanske ska ta hål i näsan snart..
Shit
 Vågar jag?
Vill jag?
Jag vet att jag vill göra en tatuering meeen vad? vart?
Åhhh vill nu!!!






Saarinen å jag tog två lovemuffs idag!!



Idag har jag varit extremt smart. NOT!!
Vi skratta så vi grät..
Jag har supe bort alla hjärnceller :P









Josse you are my sööulmate



Nää men nu ska jag väl göra nåt..


Korv oxå!!















Kommentarer
Postat av: Svea (inte skog)

Korven oxå! hahahaha, fan hur dum får man vara egentligen, pucko jag.. Jääävlar, no pics today heller! & inget batteri, så jag kan inte ens titta på korten! BAD!

2007-02-13 @ 16:43:43
Postat av: SarreBarre

Nice muffs ju :D

2007-02-14 @ 11:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback