It´s over....

Ojojoj. Vilken helg.
Jag kan inte sluta flina när jag tänker på wilhelmina weekend.
Det var såå j*vla kul.. Inte exakt allt men det var verkligen en helg när det hända grejer..
Vi i våran stuga hade nästan inte en lugn stund kändes de som. Inte ens på morron...

Åhh herregud. Jag vet inte riktigt ens vad jag ska skriva..
Åhh herregud, är det ända som egentligen kommer fram.

Vi har spela en massa låter som alltid kommer att förknippas med vilhelmina.
Och speciellt  Semptember- Cry for you.
Det stämmer så jäkla bra nu när man varit därifrån.

Jag å josse var faktiskt liiite ledsen när vi skulle fara hem.
För då var de lixom slut.
WWW som vi pratat om huuur länge som helst var över...
Det gick som inte att förstå..
Haha man låter ju som en fjant meen de e såå:P.


På väg till vilhelmina började jag, josse å jennie å drack..
Haha, höger vänster.
det blev som nice pics..
Det var en bra drag i vår bil. Vi både hördes å syntes mest när vi körde genom villis.

Vi tvingade även jennie att göra en kullebytta på en P-plats, haha det var nästan de roligaste jag sett.


På lördagen gick vi ju in V.I.P  med bror å hans strongman kompisar.
Det var ganska roligt faktiskt.
Vi bara gick förbi kön och behövde inte betala..hehe..
Lätt plätt att det var coolast.



I bilen hem satt jag med våran vattendunk i knät. Som vi faktiskt hade haft vatten i men de kunde har tolkats på annat sett oxå.
Jajjemäsan, en 25 l dunk med sprit.. haha, så kul hade vi!!


Ja det finns så mycket att berätta så jag får väl återkomma senare med mer info..
Och förhoppningsvis lite kort. Men bara dom som inte e pinsam, vilket inte blir så många :P



Tjoho!!


-AAA, det blåser på my middlegarden..
- VA!!, köpte vi ens skinka...

..Haha..






Kommentarer
Postat av: Soofie

Såååååå jävla kul:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback