Horoskop..

Kärlek -  och sexhoroskop för februari.
Tvilling
Sista veckan i februari ser lovande ut men innan dess har du en del trassel att ta dig igenom. Det blir gott om missförstånd, konflikter och planer som krockar. Se upp när du bokar in saker, annars kanske du hamnar i lägen där du har lovat att vara på tre ställen samtidigt. Särskilt lätt händer detta när du är stressad, och därför är det extra viktigt med avkoppling. Men slutet av månaden blir som sagt bättre, du får komplimanger och uppskattning du inte hade väntat dig.
Bästa chansen: Skytt, Fisk.
Bästa stället: På party.
Bästa datumen: 24-25/2

Hmm, Jennie. Stämmer det för dig?
Ganska bra för mig. Förhoppningsvis gör de sista det oxå..

Tror ni på horoskop??



Ohh no brudar... kommer vi att missa Girlylicious på onsdag.. Not good!


Har gått en lång promenad idag. Riktigt skönt. Med bra musik kan jag gå hur långt som helst. Men kom till en liten väg när de varna för annan fara å att det var på egen risk.. Ehh, okej.. Am I going to die now ?! :P. Haha, de var lite läskigt faktiskt..

Brr, vad jag fryser nu.. Värme!!!

Nää nu ska jag läsa i Glamour. Som jag tydligen oxå prenumererar på.. :S.
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Sarrebarre

Ja du vi får verkligen hoppas det, för det låtte bra, komplinmanger å hela baletten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback