Finner inga ord..

Ja alltså jag vet inte vad jag ska säga faktiskt.
Men det spelar ju ändå ingen roll. För du lyssnar ändå inte.
Jag fattar inte hur man kan få en sak förklarat för sig, att det är pga det. Å sen göra EXAKT samma sak igen... JAG FATTAR INTE!

Du är en vuxen människa.
Snälla, lyssna. 
Sen gör vi saken bättre iställe för att hålla på så här..
Nää såå fan heller...


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!






Jag vill flytta..
Fyy fan va najs det skulle vara.
Att typ bo i stan i egen lägenhet.
Ha exakt som man vill, göra exakt som man vill...

Jag vill göra ett stort hopp nu tills då jag är nån annanstans, bor i lägenhet, har jobb och är lycklig!
Ja, det skulle vara en skön känsla..

För just nu känns det "käpprättåthelvete"...
Å värre blir det väl..


Suck...




"Det ända jag kan göra är att skaka på huvet, för jag finner inga ord"





Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback