Do day..

Dagen schema:
Träna
- Ska gå alldeles strax. Åhh, varför har jag tappat bort mitt passerkort till pigget. Nu måste jag gå till sporthallen.

Kolla balklänning på internet - det är sista chansen. Annars går jag inte på balen. varför ska man göra det om man inte har nån kavaljer eller klänning. Ganska meninslöst.

Plugga lite - kommer förmodligen inte göra det. Men skulle vara bra.

Fara till stugan till La familia -
Fast får se om jag orkar. Behövs ju egentigen inte. Det ända man gör är att äta...

Ha mysmiddag med flickorna? -  Tror inte det bli så egentlgien, de vill ut. Men det skulle va roligt. Får ta det nån annan dag.

Hmm ja jag kommer inte på så mycket mer just nu.. Men man vet aldrig vad som händer på en lördag....
TVILLINGARNA
22/5-21/6
Lördagen blir sensuell, underhållande och sannolikt härlig. Månen ger dig också en del extra karisma.


Det står mycket om romantik, utstrålning å massa sånna saker i mina horoskop nu.. Får väl se hur pass mycket det stämmer.. Just sånna här saker brukar inte stämma,haha...

Hade en jätte hemsk dröm inatt.
Jag hade bestämmt mig för att inte gå på balen. Och jag stod där då som alla andra å kollade på hur vacker alla var. Speciellt Josse, hon hade en lite konstig klänning med fin. Å  jag började stor gråta. Bara stod där å grät. För jag ville ju egentlgien gå... Sen när jag vaknade i mårse var det alldeles blött på kudden.. Hmm..
Jag har drömt jätte mycke den senaste tiden om balen. Oftast att jag inte har nån kavaljer, haha. Men nu har jag lite mer problem oxå.. Haha, ja balen sätter skräck i mig!!



Jag kommer lyssna sönder min låt. Jason Mraz . I´m yours.. Kan inte sluta, måste höra den..

 Look into your heart and you'll find love love love

It's your God-forsaken right to be loved love loved love loved




Nää nu måste jag röra mig ner på gymmet..
See you later!

Kommentarer
Postat av: Jennie ;)

WAY! lördans horoskop, inte dåligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback