Allt eller inget?. Nää lagomt...

Lagomt bäst.

Det har jag kommit på.

  • Sprit
  • Svartsjuka
  • Godis
  • Pluggning


Ja,you name it!

Lagomt är bäst!

 Igår tog man en promenix ute i det extremt varma vädret.. Njaa, jäklans vad kallt det var.
Lekte lite psykolog oxå.
Ganska många som säger att jag borde blir det.
Njaa, höra på andras elände hela dagarna.
Klara man av det?!
Kompisarna e ju lugnt men en helt okänd människa..
Jaja..



Snart är det WWW.
Ja det är sjukt nära nu.
Det känns ju fortfarande liiite kruvsamt att det inte finns nån toa.. Sen har man typ stugor runt om .. Kaan blir liite tufft.
Jaja, det är ju bara 2 nätter så det måste man ju klara av.

Meeeen vad ska man ha för outfit.
Har ju bara en.. Måste ju ha två olika för två olika kvällar.
God!


Ehhhh.. jag känner mig liite pongo ihuvvet idag..

Nää nu får det vara nog.


Puss hej!



Lalalalalalala
lalalalalalala

I have songs in my head.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback