Some info!!

Åh herregud vilken förmiddag.
Är barnvakt åt Elina som är som ett yrväder. Känns inte som att jag gjort annat än att mata å bytt blöjor.
Tog typ 2 timmar att få på sig ett par byxor å en tröja.. Jag hann ingenting.

Sen så fortsätter det att ringa folk hit som ska till grannen.
Men nu har jag ringt å felanmält. Dom skulle fixa det förhoppningsvis till den 11!! Hello den 11 dec. Ska folk ringa fel tills dess. jaja.. jag åker ju hem i morgon så jag slipper juh..

Sen har jag ringt om stugan i Åkersjön.
brudar om ni läser detta.
Egentligen skulle vi behövt betala hela summan men nu behöver vi bara betala bokningavgiften på 500 kr.
Vilket blir typ 125 kr på oss var..
Om vi inte hittar några andra som tar över stugan. Då behöver vi inte betala nåt alls.
Men jag skulle återkomma till honom så fort som möjligt..
Så vi får väl snacka ihop oss lite :D


Nu har solen kommit fram.
Ser ut att vara ett härligt väder.
Fast lite för varmt kanske, börjar ju bli massa plus grader..
Not good!


Känner lite vemod med denna nyår.
Det blir som jaa, så fram å tillbaka. När vi väl har bestämt oss för nåt då har vi typ bestämt oss för fel ställe, haha.

Sen har man ju köpt en festblåsa som man gärna vill använda..
Men jaa får väl det ändådå.
Men det känns bara så knas.

Kommer det kanske bli lite utav en parmiddag..
Oh, no..
Jag å ??? ehh, osynliga Arne då..

Crap!

Jaja det blir väl bra tilllslut.





Vad händer resten av dagen då??


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Jag ska ha min nyårsblåsa fast vi är mitt i skogen utan mobiltäckning, rinnande vatten, utedass och ingen el!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback