Ho ho ho! Merry Christmas..

Julaftonsdagen har varit bra..
Vaknade vid 8 halv 9 av två småbarn..
 Sen gick jag å bror å hoppade på syster för att hon sov å eftersom alla andra var vaken tyckte vi inte att hon skulle få sova heller.
Hon bröt säkert ett par ben i kroppen efter det :P

Sen tog jag å syster en lång promenad på 9 km. 
Var ett härligt väder.
Påvägen tillbaka höll vi på att bli attackerad av en cphund. Som är heeelt crazy.
Vänder man ryggen till så biter hon.. Sandra skrek som en galning å jag röt till som en galning..

Sen var det bara till å duscha å fixa sig lite snygg inför kvällen..
Sen har vi mest äte,äte,äte och äte lite till.. och haft besök av tomten å öppnat massa julklappar såklart..

Det var meningen att vi skulle på midnattsmässan men det blev ändrade planer denna jul.
Det var mysigare hemma.
Så vi satte på Bennys nya skiva med Marie Picasso, som han älskar, sen dansade vi allihop som tokar.
Haha, vi såg säkert vääldigt muppig ut..
Speciellt jag å Elina som bokstavlingen hoppade runt.

Haha ja du min familj är den bästa, knäppaste, dummaste, finaste familj som finns..!!

Har massa kort som jag skulle vilja visa för er men det tar sån tid att ladda upp så tyvärr...
I morgon ska man upp typ kvart över fem halv sex för att arbeta..
Uscha, gruvars om inge eller.. blää.. men jag tänker på att jag får dubbelt i lön..
Sen blir det utgång på kvällen.. Det blir nog bra det..
Om jag hittar nåt att ha på mig, det ser jävligt mörkt ut just nu.. suck!!
Men ni får ha en forsatt bra julafton allihopa..

 Goood Juuul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback