förlåt...

Jag kan inte förstå. Kan bara helt enjekt inte förstå.. Varför??
Och ju mer jag tänker på det desto mer får jag ont i magen. Och börjar känna en stor skuld.
Har jag på allvar varit lite deltagande till beslutet?. Tror faktiskt det.
För allt var ju så känsligt, det var så hemskt. För han.. Och just den situationen var inte helt, ja vad ska man säga den var ganska pinsam, just i stunden.
Usch, förlåt.. Jag förstog inte.. Du gjorde ju inget fel..
Fan också!!
Klumpen växer sig faktiskt bara större..



Idag har man sprunge runt på stan. Med pappsen. Köpt ehh mest alkohol faktiskt,haha.. till juldagen. Nu jäklarns Josefine skare bli :D
Såg en hunkelunk oxå på en sportaffär, haha. Hade klippt sig å fixa frillan... Yes jag e knäpp..


Längtar till nyår. Det ska bli jätte kul. Trots att jag ororar mig inför vissa saker.. men men.. Sånt är livet..

Igår det ingen super bra dag för Susanne Wennberg. Var häxan surtant faktiskt.. Tur att Josefine hade bra tålamod med mig.. Plus att jag körde ner i dike, ganska rejält oxå.. Pappa fick komma med traktorn.. vilken dumbom jag är..

Jaja men nu är det mat.. puss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback