Ett steg fram. Två steg bak.

TVILLINGARNA

22/5-21/6

En fin dag, särskilt om du kan avsluta den med någonting vackert. Skönhet gör dig på mycket gott humör.

Jag måste säga att det stämmer.
Avslutet med det vackra är kvällens stjärnhimlen. Jag verkligen älskar stjärnorna. Å idag har jag sett fyra stjärnfall.
Det är vackert och det får mig på bra humör.


Jag mååste bara berätta att jag har dragit en tand. Min visdomstand. Det var en heemsk upplevelse. För som ni vet,ni som känner mig, så hatar jag blod å ja knak i tänder. Då det var ingen bra mix direkt..
Tårarna spruta, blodet spruta eller ja rann iaf. En konstig mejsel å extremt dålig låt på radion som jag skulle försöka lyssna på istället för att hyperventilera å vara tokig. Tore Skogman som sjunger tiotusen röda rosor, never again thanks..
Fast jag måste dra den andra tanden oxå, hoppas det spelas nåt bättre då :P..


Okej, efter mycket sökande har vi hittat en plast för vårat nyårsfirande..
Vi ska till.. håll i er nu... Klimpfjäll!
Haha, jajjemänsan. Trodde faktiskt inte att jag skulle fara dit men johodå. Men det känns riktigt bra faktiskt.
Ett härligt gäng är det så det kommer nog bli mycket skratt å lite tårar. Isof bara lyckotårar:D

Ska bli så kul att träffa Sofie och Alex oxå. Var ett tag sen nu..
Och efter nyår blir det väl WWW eller hur brudar? ;D


Jahopp har det hänt nåt mer jätte skojsigt.. njaaeee...

I måra ske ma sup. Eller dricka lite stilfullt iaf. Blir nog en bra kväll. 
Jobbar först från 7 till 12 men sen är det bara att börja :P



Usch usch.. känns så äckligt. ett steg fram,två steg bak..
Jag måste bara hålla mig till det jag har bestämt...Apa oxå..
Känns som att det aldrig kommer ta slut.
Känns om att det aldrig kommer ändras.
Som sagt ett steg fram, två steg bak..

Kom igen. Kom igen. Kom igen...!!




You don´t know what you got til it´s gone..

 


Jag å Josse ska byta julklappar i morgon..
Hmm, undra vad hon köpt..
Det var tydligen nåt användbart.. Men det har jag köpt till henne oxå, haha..
Spännande som tuusan!!


Ja men det var väl allt för denna gång..
På återseende!!

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Babe.. ikväll ska det bli kalaaaaaas! Och julklappsbyte :) tjoho!

Postat av: Sofie

lättsamt WWW ;D Shiit va roligt det kommer bli!

2007-12-15 @ 13:53:14
URL: http://sofielousiejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback