de är så det ska gå till...

Huuungrig!! Så himlans hungrig.. Blir det nån mat idag eller måste jag ta tag i saken själv..
Å jag hungrig är oftast inge bra.. mitt humör har en tendens till att vackla..suck..


Nu så är det jul igen, Jultomten kommer!!
Yes box om 2 dagar då smäller det.. Julklappar, jultomte, julmat, julkänsla,gemenskap på högsta nivå!!

Sen så blir det utgång på juldagen. Det längtar jag till, ska bli kuligt..:D


I veckan ringde de från Stavanger. Shit alltså om jag höll på att dö av hjärtklappning. Hörde knappt vad han sa å det enda jag egentligen förstog var när han sa mitt namn :P och flottt de, ha de.. haha åh hjälp.. Får se vad som händer.. Men det känns grymt långt.. Hade varit bättre med ett närmare ställe.. Å nu när Josse förmodligen inte kommer följa vill jag vara lite närmare.. men men får se vad som händer.. Jag är just nu ännu mer osäker inför framtiden än vad jag var förut. Om det nu är möjligt att vara det..
Vad vill jag egentligen???



Vägen fram till det mål jag har är vääldigt lång..




Det är så dumt.. För när jag har möjlighet att sitta vid datan å blogga så har jag inget att skriva. Kommer inte på något alls nästan.. Men sen när jag inte kan sitta vid datan då kommer jag på hur mycket som helst att skriva om..



Alltså det jag längtar till allra allra mest just nu är nyår..
Galet roligt!!
Men brudar vi måste ju ha nån lek eller nåt spel som vi kan fördriva lite tid med..
Å bara vara så där extremt skojsig som bara vi kan..och killarna såklart, ej att förglömma.

Det var så jäkla längesen man var flera stycken å bara att apkul..
Och jag känner att det kommer bli så nu :D
 


¨



Även om vi kanske går åt varsitt håll. Även om det inte blir som vi tänkt.
Kommer det alltid ändå vara vi.
Vi som vet hur man skrattar åt inget.
Vi som vet hur det ska vara.
Vi som vet vad det handlar om bara genom en blick.
Vi som vet vart vi har varandra ändå.
Vi som kan le fast livet är tungt.
Vi som försöker fast det ibland känns svårt.
Vi som sjunger trots att regnet öser ner.

Ja det är vi även om det är en hel värld emellan.







Jaa men jag åter kommer senare kanske..
om inte..

Ha en riktigt God Jul allihopa!!
Och Gott nytt år!

Hoppas ni varit snäll så att tomten kommer..

Hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

god jul :)

Postat av: Tu Madre

Hur ska du fira jul? :) GOD JUL

2007-12-22 @ 18:26:12
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Josefinalina

LOVE! :) God Jul Söööulmajten min!

2007-12-24 @ 09:41:35
URL: http://idajosefinelarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback