sooov..

TVILLINGARNA
22/5-21/6
Det blir en överraskande rolig lördag. Den kommer igång en smula långsamt men avslutningen gnistrar det om.



Vill gärna tror att det är så... meeen med min vanlig tur så blir det nog en ganska simpel lördag..
Tror inte den kommer gnistra iaf..
Men kanske för nån annan jag känner :P
(Josefine)


Okej, nu hoppas hoppas hoppas vi att lägenheten är bra å att runt hörnet väntar ett jobb till mig och Josefine!!
För nångång måste det ju vara våran tur.. eller hur?



13 augusti..
Då fär ma!!

:D



I miss the feeling of happyness



I helgen är man barnvakt..
 I natt sov Elina med mig å jag kan ju inte säga att jag fick mycke till sömn..
Gråt, mat, snor, gråt, snor, mat, gråt, snor, snor, gråt..
jaa i all evighet.. eller iaf tills klockan ringde 05:25..
men men så är det ju att vara småbarnsförälder..
Avskräckt, nej inte alls :P



Nää nu ska man ge the oldies lite mat..


vill att klockan ska bli 14:15 snart..
me want to go home!


Jaja ma råkes..
Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback