Resan fortsatter...

Just nu ar vi i London. Det at som pa film faktiskt.. Taxibilarna, spraket, alla stora tv-reklamskyltar som ar pa stora byggnader, de stor roda bussarna, telefonkioskarna. Ja allt :).

Nu har vi inte sa lange kvar pa resan. Nangang nasta vecka kommer vi hem.. Kanns kontigt men skont. Vill ha riktig mat, mammas mat!! Och min sang dar bara jag sover... Just nu exakt nu i stunden kanns det inte bra.. Jag ar frustrerad, ledsen, trott, sjuk, konstig, jobbig, dum, ja allt!! vill hem men anda inte.. For nar jag kommer hem borjar allt vanliga igen. Fast nu har jag egentligen ingen aning om vad jag ska gora,vad jag ska jobba med, vart jag ska flytta. Inget vet jag..

Jag saknar Josefine och att prata med henne. Har sa mycke jag skulle vilja saga..
Allt kanns sa upp o ner..
Hmm, manga fragar inget svar..

Vad hander med mitt liv nar jag kommer hem???

usch, just nu ar jag helt tung i huvvet..



men jag ar iaf i London..
:P


Idag har vi varit pa Madame Tussauds vaxmuseum..Det var mega coolt.
Har traffat manga kandisar idag. :)

Sen var vi pa en jatte stor leksaksaffar. Alltsa det var helt sjukt vad saker det fanns. Tillochmed saker for mig och madde..
Hade Isak och Elina vare med hade dom nastan svimmat.
Det var verkligen barnensparadis :)


Just nu forsoker vi komma fram till vart vi ska ta vagen sen..
Ja vem vet..



Hores senare.
Puss puss!!


Ses snart alla dar hemma!!

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Wow, London :) Fräsigt! Allt ordnar sig sweetie, det gör det. För snart är du hemma igen.

Postat av: Lizette

Åååh ha du varit på Madame Tussauds museum?! :O Fan va coolt! Tog du några bilder? :D Vilka är det du är ute och åker med, familjen eller? Ha det bra gumman! Kram!

2007-09-03 @ 14:59:18
URL: http://lizette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback