pyssel å knåp..

snart snart snart ska väl det här äntligen bli klart..

Har suttit vid datan hela dagen å trixat med allt..
Ringt runt om massa grejer till luffen.
Ska även förska hinna med att städa ur mitt rum. Vilket jag förmodligen inte kommer idag..
Har hur mycket skräp som helst..


Ikväll kommer systeryster å kidsen..
Ska vara barnvakt i helgen. Jobbar egentligen men mamma ska ha Elina och Benny ska ha Isak.. Går nog bra..
Så ikväll ska jag nog sova i stugan, sover ändå bäst där. Behöver lite mer sömn sen helgens bravader.
I don´t feel loved anymore.
Ska nog ta lite avstånd nu.


 

Shit alltså den här luffartripen närmar sig med stormsteg..
Jag börjar bli riktigt nervös.. Men har ändå inte riktigt fattat det än.. Att det verkligen händer.
Vi kollade på ryggsäcken igår.. Lordi, hur ska vi kunna få in hela vårat liv i den där lilla..
och det är massor som jag måste handla oxå..
måste fara till ö-sund nån dag..

suck.
oron kommer smygande..


Det är lite mycke just för tillfället.
Husflytten
Tågluffen
Flytten till s-vall
Lägenhet
Jobb..
Vänner
Familjen..



Idag är det 1:a augusti.
Det menas med att hösten är snart här.
Men jag ser faktiskt framemot den.
För om det gå som planerat så kommer det bli en bra höst.
En höst med nystart.


I hope for the best!


Maybe we can´t do this..


Nu måste jag duscha..
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback