Nepp Nepp..!

Nepp ingen lägenhet denna gång heller.
Den såg absolut inte ut som vi hade föreställt oss.. enda som var bra med den där lägenheten var killen som bodde i den.. Å han skulle ju som sagt flytta så det sket sig juh! :P

det var vääääldigt varmt i går oxå.. speciellt i en bil som har världens bästa ventilation.Fyy, vi fick köra med alla fönster öppen flera gånger för att lufta ur bilen..
Sen höll vi på att dö av skräck när en grävling hoppas fram på vägen..
Har än inte hämtat mig från choken.. Usch!
Men som tur e så klarade sig både grävlingen å vi :D


Det kommer nog bli lite jobbigt nu för Josse, att bestämma alla beslut när jag far på luffen. Känner mig lite taskig.
Men jag litar på henne.. Vi har lika smak å vi vet hur vi vill ha det så det går nog bra:D
Sen så kan man ju faktiskt kontakta varann..

Nää nu ska jag bege mig ut i solen..
Åhh, va skönt att sommaren kommit.
Så här i augusti..
Mongo väder..


Putte på macken i Hammarstrand his our HERO!
TACK!

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Jorå, jag kan nog fatta lite kloka beslut.. kanske.. haha. Lyxo dig som får ligga o steka ute i solen idag! Avis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback