tomorrow..

Jag hade så otroligt tråkigt att jag for till the parents å åt en liten kvällsmacka..
Ehh, ja jag vet.. I have no life!!
Men var lite trevligt ändå. Pappa pratade med sig själv och på ett språk vi inte förstog, haha..
Låter värre än vad de var:P
Mamma ville att jag skulle sova där men icke..Där går faktiskt gränsen...

I morgon får jag inte sova länge.
Jag känner mig jätte stressad.
Måste packa, ringa alla..
När åker vi?
Vart tankar vi?
Spriten????
I feel sooo confused!


Åhh men varför i hela h-vete ska pengarna komma på måndag för å inte idag..
Såå dumt.
I need the money..
Show me the money..


Tog en raggarsväng på byn ikväll. Endast en för jag insåg hur väldigt pinsamt det är att ragga själv..
Det skriker desperat om mig juh..
Inte för att jag var det.
För jag hade juh hur kul som helst!!


Nu ska jag sova..
Jag undrar hur det gick..
Good i hope!
Tell me all about it tomorrow babe..

Kom på att vi har fler ämen än bara mig att prata om på bilfärden..
Åhh, så typiskt:P
Haha, nädå!



Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

hahaha.. SPRITEN??? Klockrent, wennberg. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback