Sundsvall...

....The place to be...

Jag å brudsen drog till sundsvall å shoppade en massa kläder.
Fast Jennie var värst. Både i shoppning och i bilkörning ;)
Det var en super bra dag!
Men det våre ju lite konstigt om vi inte hade skämt ut oss. Men såklart så gjorde vi det.
Vi rev ner saker .Jag å Josse.
Hejade och stirrade ut okända snygga ballar.
Alex var expert på att veva ner rutan extra fort:P
Jag å Josse råkade titta så mycke på en bil full med killar att dom nästan blev nervös.
Iaf han som körde...
Haha, men kul var de!!

Påvägen hem hann vi med ganska mycket.
Kolla på den thailändska pavaljongen, döda fallet och köra streetrace med några ballar från Bispgården.
Haha, de var riktigt roligt..
Och lite kär blev vi faktiskt oxå.

Men gud vad vi låter mycke ibland.
Vi skrek, hejade, vinkade, sjöng, rapade,ja säkert hyperventilerade oxå, haha.

Vi är nog kändisar i Bispgården nu.
Silverlihtning skrämde nog många i byn den kvällen, haha 



Våran roadtrips bästa låt
Mika-Lollipop
(tror jag att den heter)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback