satkärring?!

Det var väl inte svarade jag förväntade mig direkt.
Jag ska bli journalist, för inom mig finns en liten satkärring..
Ehh, exuse me??!!
Jag blev mest chokad..
plus att alla skrattade åt mig
De flest fick ju jätte braiga svar. Verkade ju stämma oxå.
Men jag fick mer utav en, hmm ja jag vet inte..
Lite taskigt tyckte jag att det var.

För er som undrar var jag på seans igår.
Vi var massa människor som fick fråga denna kvinna om framtiden, förra liv och om våra nära å kära som gått bort.
Jag var verkligen tagen. Hon var jätte duktig. Mysig och bjöd på sig själv.
De stämde ju på de flesta verkade det som iaf.
Och vissa blev väldigt rörda av det hon sa om dom på andra sidan.


 Det kändes bara väldigt äkta det hon sa..

Men jag börjar bli lite skeptisk ändå.
De känns som att svaren alltid stämmer på alla andra. Men på mig, nää..
Samma sak hos den där spåtanten jag var till i sommras.
Rena bullshiten..

Men jag vill ju tro. För det är ju så coolt..
Andar, spöken,förra liv, framtiden, kärleken...
Om inte jag vet allt detta är det ju kul att kunna ta reda på sånna saker hos andra.

Hmm, jag vi får väl se vad som händer i framtiden.
Men det känns inte som att journalist är min grej.

But how knows..



Vooodooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback