ofcourse..

Som vanligt hann jag med allt jag planerat.. Ehh, eller oxå inte!
Råkade bara glömma några saker..
Men i morgon då.. då ska jag minnsan göra som jag tänkt mig..
image77




Snart kommer Josse då ska hon färga och klippa mig lite lätt..
Lite rädd faktiskt..
Men jag får skylla mig själv för det var jag som sa det.. oops!


Bara 2 dagar kvar nu...
Ledsen tjejer men jag kommer babbla alla 12 milen om detta...

Men det är nåt som inte stämmer.
Helt ärligt!



I tisdags bakade jag tårta på matlagningen.
Måste ju bara visa hur vacker den blev.
Ganska mycket på B-nivå men va faan jag har ju gjort den själv:P
image78
Vi hade tårtkalas hela kvällen!






Hmm, kanske de ska fräscha upp lägenheten...
Vill jag ha den då?
I don´t really know..



Måste göra en lista nu på vad jag ska göra imorgon.
Jennie, ska jag göra en åt dig med ;P
I know you love them!



See you!

Kommentarer
Postat av: sarre

Okej då, jag ger mig.. Give me a LIST!

2007-04-27 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback