no more...

Usch vilken hemsk morgon detta har varit.
Kunde inte sova inatt. Vaknade av att jag mådde jätte dåligt, ont i huvet. Började skaka å kallsvettas. Ja det var riktigt hemskt faktiskt.
Hela dan nu har jag mått illa..
Not a good feeling!


Tårarna bara spränger under ögonen.
Dom vill bara ut.
Vet inte vart jag ska ta vägen, vart jag ska fly.

Det är ganska jobbigt att varje dag känna klumpen i magen.
Att somna med tycke att inte vilja vakna upp. Och när man ändå gör det sitter samma känsla kvar.
Vill bara att det ska ta slut nu.




Snart är skolan slut.
Hur ser min framtid ut?
Jag önskar att jag visste.


Många frågor, inget svar.!



Varför är allt så lättsamt för vissa?
Nästan allt går förbi helt smärtfritt..
Medans vissa nästan gråter blod å måste kämpa tills hoppet inte längre finns kvar...


Så många frågor..
Men inget jävla svar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback