Myys:D

Igår var det myys!
Satt på Alex balkong och grillade.. Vädret var inte underbart men det gick bra ändå.
För vi kompenserade det med vårat lovely laugh.
När vi satt å åt lekte vi även en lek, haha. Vi å våra lekar!!

Efteråt var vi tvungen att ragga lite på byn..
Vi fortsatte våran lovenotestrend. Fast den tror jag att vi ska ge upp nu.. Det verkar inte som att den funkar.
Haha, en skrämde jag hem till pappa å en var bara dum..
PUL är nu FUL!

Vi var även extremt överglada mot Nån så Nån i bilen tyckte det var lite pinsamt.
Men att vara diskret är som sagt inte våran starkaste sida..
Men sen har vi jävligt kul oxå!




Faan känner på mig att helgen inte riktigt kommer gå som den ska.
Faan oxå.
Nåt kommer gå fel.
I just know it!



Nää nu måste jag forsätta med lektionen..

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback